Ny Bostad Ny Bil Bra eller dålig ekonomi?

Jo, jag förstår det men jag tror inte du hade tyckt samma om du pratade med mig :slight_smile: som tidigare nämnt i texten tycker jag inte om att lägga tid på formuleringar även fast jag är helt medveten om behovet, tänkte att folk kan förstå mig ändå men det blir inte lätt som du säger :wink:

Anledningen till mina starka tycken om vissa saker har jag fått genom att prata med många olika äldre från olika positioner och delar av världen. Innan jag började med detta jobb var jag all in på sparande och tyckte att köpa en Tesla våre ekonomiskt efterblivet, men det förändrades drastiskt när jag fått inblick i vad folk ångrar och vad de önskar de hade tänkt mer på livet. Jag tänker numera på att varje sekund ska bli så härlig som möjligt till min bästa förmåga ihop med min familj och sambo och vi känner att detta är rätt i stunden.

Angående bilen som sagt så får jag se vad jag kan få ut när jag är klar med den och är inflyttad men är jag inte nöjd med beloppet kommer jag att behålla och använda den flitigt och forsätta köra om varje volvo på vägen :slight_smile: heheh