Patreon medlem hur blir man det?

Hej

Hur fungerar Patreon sidan, jag tycks ha samma mejladress och lösenord dit som jag har till detta forum
och jag har varit inne och kollat lite där och vad jag förstod 'är det en typ av bloggsida där man kan blogga om sånt man kan och är bra på?

Du blir medlem på patreon och du väljer en skapare att följa ex rika tillsammans, sedan donerar du X kronor till dom varje månad så får du tillgång till allt content på patreonsidan.

Patreon-sidan är ett sätt att ge Jan och Caroline lite betalt för allt arbete de lägger ner i RikaTillsammans, som då också innebär att man får lite ‘mer’ utöver ALLT det som är tillgängligt fritt för alla på forumet, som t ex bokklubb, fika-tillsammans-träffar och även lite saminvesteringsmöjligheter vid tillfälle.

I princip är det ‘här på forumet’ som allt händer ändå, och det finns också en avdelning på forumet enkom för de som är patreons.

Det är direkt dåligt. Du borde dels 1) inte ha samma lösenord någonstans och 2) absolut inte informera andra på vilka sidor du har samma lösenord på om du nu har det :nerd_face:

Se även alla tips om lösenord och 2FA här: