Pepp på AB men svårt med affärsidé 🤔

Så jag har verkligen köpt in på idén med ett eget AB
Har börjat jobba på någon typ av affärsidé men det går sisådär så tar tacksamt emot förslag/tips

Det jag kan prata om i två timmar är träning, hälsa kost osv och nu även ekonomi :laughing: lägger gärna tid på detta och om man kan få till en affärsidé rörande detta vore det guld :heart_eyes: men vad?

Det jag tycker är kul med jobbet är att se till att saker händer. Jag gillar när det jag gör förbättrar /förenklar och gör livet lättare för de jag jobbar med. Är en driven person som har svårt att lägga ner saker innan de är klara.

Gillar att skapa och är gammal utvecklare och leker lite med att skapa en app. Det är kul men kommer ta väldigt lång tid att få ut något alls. Inte för att jag har någon bra app idé heller :rofl:

Känns ganska knasigt att starta ett AB utan minsta aning om vad jag ska göra av det.

Startat en blogg om min resa till bättre ekonomi men även om min filosofi när det gäller träning + vad man ska tänka på när det gäller klimakteriet eftersom jag är i den åldern.
Har lite samma tankar och upplevelser som Caroline när det gäller ålder/skönhet och har även jag lagt massa pengar på tinkturer och behandlingar innan jag insåg att pengarna kan göra bättre saker för mig :see_no_evil: och tror det är många i min ålder som gör samma resa.

Bloggen är väl för att försöka reda ut alla dessa tankar :wink: och förhoppningsvis komma fram till något jag skulle vilja göra vid sidan av som i framtiden kan blir mer än ett jobb samtidigt som jag förhoppningsvis hjälper någon som har samma funderingar som jag.

2 gillningar

Det går att hyra någon annans affärsidé: franchise!

1 gillning

Intressant! Det hade jag inte tänkt på :pray: