Poängtavla för forumet | Ny funktion 😎

Vi har ju redan nu varje månad en tävling om titeln “chattmästare”. Nu kan även vi som inte hänger i chatten så mycket ha en chans till både en titel och kanske fina priser. :rofl:

Härmed introducerar jag … trumvirvel … RikaTillsammans Poängtavla för evig ära. :tada:

Som ser ut som följer:

Det enda problemet ser ju att vara att @melwa som tog hem september månads pris som “chattmästare” ligger för bra till för att ta hem även oktoberpriset. Vi andra får skärpa oss! Jag hejar på er @angaudlinn, @jfb, @Anonym och @axr.:rofl:

Du hittar poängtavlan via menyn. :+1:

2 gillningar

Så här beräknas poängen

Då jag vet att frågan kommer att komma upp så beräknas poängen enligt följande viktning. Mer information finns i den officiella dokumentationen.

Jag har exkluderat mig själv från den månatliga poängtavlan, men tänker ge er en match för den årliga.

5 gillningar

Tänkte precis efterfråga den här infon :joy:

3 gillningar

2 gillningar

Krävs Patreon för detta?

1 gillning

Nej, det ska det inte göra. Den fungerar till och med om man är oinloggad. Kan du prova uppdatera sajten?

Omladdning hjälpte! Tack!
Lite lustigt eftersom genvägen i menyn fanns även när det inte fungerade för mig.

2 gillningar

Tror det var omräkningen av poängen som sabbade det. Såg nämligen att @angaudlinn susade förbi @Melwa!

2 gillningar

Spännande och lite oväntat ändå :sweat_smile:

1 gillning

Att du är så långt ner på listan @JFB, ja. Skärpning! :slight_smile:

4 gillningar

Jäkla tur! :rofl:

1 gillning

Spelifieringen tas till en helt ny dimension! :scream:

6 gillningar

Så ju mer trådar man startar upp så får man mer poäng också tydligen. Är det ett sätt att få flera trådar?

6 gillningar

Vet några som kommer få många poäng på det. :wink:

4 gillningar

Oväntat att ni redan letar efter kryphålen och har feedback på upplägget. :joy:

5 gillningar

Spaceman to the moooooooooooooon!

4 gillningar

Japp kryphålen ska hittas så snabbt som möjligt. :joy:

4 gillningar

Hej,

Jag är ny. Jag har en portfölj. Ser den bra ut?

/angaudlinn2

12 gillningar

Oj vad du spammar idag, försöker du försvara din position?

:crazy_face:

5 gillningar

Ha ha, nä du, helt 110% väntat :joy::+1:

2 gillningar