Hej har haft som hobby i många år att spela sit and go poker. Började att spela på pokerstars för var bara den jag kände till, efter många år spelande och många tusen matcher spelade insåg jag hur mycket avgiften spelar roll för sitt framtida resultat. Började då leta alternativa sidor med billigare avgifter och spelar idag på unibet. Pokerstars betalade jag 0.9% i avgift per match och på unibet betalar jag 0.5%. Problemet med unibet är att spelarpoolen är ganska liten så vissa tider på dygnet är det svårt att hitta motståndare. Min fråga till eventuella andra pokerspelare är om ni känner till någon sida med låga avgifter på sng samtidigt som det finns en bredare spelarpool än unibet. Kanske är fel forum att fråga på men bara detta forumet jag läser och har ett konto på så provar lyckan här.
Verkar som du har rätt, inte jätte sugen att regga mig på fler forum dock. Har försökt googla det flera gånger men hittar ingen bra jämförelse sida konstigt nog.
Problemet med poker i Sverige är ju att dom tog bort all form av rakeback för några år sen, vilket höjde raken med upp till 100% för vissa spelare, om inte ännu mer.
Nu va det förvisso längesen jag spelade nätpoker, men har för mig att Svenska Spel har relativt låg rake.
Japp något liknande som hände med PokerStars och därför jag gick över till Unibet. Hade spelarpoolen varit större hade jag varit hur nöjd som helst. Får väll installera det och titta själv, tack för tipset!
Har för mig samma som @SebastianB, det var massor med år sedan jag spelade på heltid.
Men min sista tid gjorde jag på Svenskaspel även om trafiken sög, så var/är raken betydligt lägre, samt att det var färre regs.