Probi aktier uppköpta av Symrise , vad händer?

Hej!

Har nog legat under en sten en längre tid här…Samt flyttat så förmodar att posten inte gått fram som den skall , Var inne o kollade samt fick reda på att Symrise hade köpt upp aktieinnehavet .
Har personligen inte fått eller svarat på något hur jag ska göra , nån som vet vad som händer med sitt innehav om man inte gör något aktivt val ? :slight_smile:

Hej
Symrise nådde en bra bit över 90% i budet, och aktien är avnoterad nu.
Om du inte lämnade in i budet eller sålde innan avnotering kommer du att bli “tvångsinlöst” som det heter, och sannolikt få i princip samma värde per aktie som erbjöds andra aktieägare. Lär tyvärr ta ett tag, då det är en tidsödande process.