Hej!
Har nog legat under en sten en längre tid här…Samt flyttat så förmodar att posten inte gått fram som den skall , Var inne o kollade samt fick reda på att Symrise hade köpt upp aktieinnehavet .
Har personligen inte fått eller svarat på något hur jag ska göra , nån som vet vad som händer med sitt innehav om man inte gör något aktivt val ? ![]()