Hej alla!
Jag har skrivit till Avanza om ett par förbättringar jag tycker de ska göra. Kopiera gärna texten och/eller skicka ett eget så kanske de prioriterar upp detta 
Här kommer tre förslag som skulle göra livet enklare för era kunder:
Den graf som visar kursutvecklingen för ett bolag har ett antal små knappar för att välja vilket tidsfönster som ska visas i grafen.
Dessa är:
1 d.
1 v.
1 mån.
3 mån.
i år
1 år
3 år
Det skulle rymmas en till knapp (åtminstone när man tittar på en stor skärm till en PC) och jag föreslår att ni lägger till en knapp som visar “sedan start”. I dagsläget är det ett klumpigt bestyr att klicka in och bläddra i kalenderfunktionen för att visa aktiekursen sedan start.
Om det inte ryms en knapp till så går detta lösa på andra sätt som att dubbeklicka i grafen eller liknande.
En ny scroll- och zoomfunktion för ovan nämnda graf. Här kan man tänka sig olika lösningar men på dator skulle det t.ex. kunna vara [ctrl] + scrollhjulet på musen som aktiverar zoom när muspekaren är inom grafen.
Utveckla sidan för nyckeltal och lägg till historik för P/E, utdelning och andra nyckeltal från bolagets börsintroduktion fram till idag.

. Nordnets kundtjäst är riktigt trevliga med.