Min bank har dessvärre inte det.
För mig var det också väckarklockan som gjorde att jag inte fick full pott - fast åt andra hållet då. 1 poäng blev det. Frågorna 1 & 2 ser jag dock inte som något negativt egentligen.
Jag fick 3 poäng, känns trots allt bra, jag trodde först att jag skulle få sämre. Har med andra ord lite att jobba på i mitt liv ![]()
6 poäng men jag vägrar sluta kolla avanza på morgonen, det är lite som att kolla vädret. Inget man kan påverka men man blir glad när det är sol och när det regnar får man ha ett snyggt paraply när man ska gå ut (köpa i nedgång).
Jag har faktiskt slutat att titta på väderappen varje dag
det stämmer oftast inte och som du säger så kan man ändå inte påverka vädret ![]()
Men, Avanza kollar jag flera gånger om dagen, ibland bankkontot med ![]()
Sant, ja vädret är väl kanske mer att likna vid trisslotter.
Du hoppas att någon hemlig beundrare ska ha swishat en slant (bankkontot)? ![]()
Haha ja det hade ju varit trevligt men nej, jag har satt upp ett ‘räkningskonto’ nyligen så jag kollar mest att allting dras som det ska per automatik ![]()
Jag fick fyra poäng.
Tvekar absolut om efterrätt och drycker för jag tycker inte att det är värt det. Om jag ska betala 100 kronor för lite glass ska jag vara väldigt glassugen! Betala 150 kronor för ett glas vin till maten är helt okej men att beställa ett glas till? Då tvekar jag men gör det ibland när jag har tvekat färdigt!
Väckarklockan är det sämsta med mitt liv! Det finns de som har det mycket värre, jag vet!
Jag jobbar för pengarna och skulle inte välja att jobba om jag inte behövde. Jag gillar mitt jobb men gillar mer att vara ledig!