Refunder Pay läggs ner

Amex använder inte BankID, du kan fortfarande godkänna köp så klart med andra metoder

Kul att läsa här efter att man redan bestämt nytt kort eftersom ser ut som en del tänkt samma. Jag ska börja använda Everyday med curve, sen även Remember som har bonus på en del butiker där vi handlar. Håller även med om att Everyday känns inte modernt när de t.ex saknar app. Tråkigt att Refunder pay försvinner, var helt klart enklare med bara ett kort istället för nu två kort.

Ja nu har man i grevens tid tagit tag i detta då kortet slutar funka på måndag… Everyday card verkar ju minst lika bra som Refunder och med högre kreditgräns så det verkar vara en nobrainer…
Synd att inte AMEX fungerar till Curve så jag struntar nog i det då jag använder curve i mobilen mest.

Det var den tiden med Refunder pay. Mitt första kreditkort men inte mitt sista. Ingen guldgruva direkt men alltid kul med “gratis” pengar. Detta är vad jag fick ihop från januari 2023. Vi har använt det som gemensamt sambo-kort främst för att handla mat.

Nu går vi vidare till Amex blue ! Viva la cashback

Då var det dags för everyday card att lägga ner. Nu då? Inga alternativ till amex blue?

1 gillning

Det finns en egen tråd om att Everydaycard läggs ner.