Hur blir man medlem i den då? Mvh snål-patreon
Jag kan tänka mig att betala en del bara för att slippa se reklam för välgödda fondförvaltare ![]()
Blir småförbannad varje gång jag ser det. Inte bra för blodtrycket. Går nog att räkna hem enbart på bättre hälsa ![]()
Ni kan välja själva via denna länken:
Jo, alltså, jag är ju patreon. Men har valt en egen summa, inte 75kr/mån, har fått intrycket att man skulle få allt “ändå”? Men jag kan ju ha missförstått
Skicka ett meddelande till mig med din e-postadress så kollar jag, vet att det har varit en bugg i synken mellan forumet och Patreon under en period. Så det kan hända att du inte blivit inlagd i gruppen.
Jag får osäker anslutningsvarning inne i trådarna, misstänker reklamen strular, men det kan ju vara något annat.
Misstänker Melitta barista reklamen. Kört ett 20-tal tester, varje gång den dyker upp så blir det varningstriangel i adressfältet.
Tycker den rena annons-markeringen och lite ändrad bakgrundsfärg ser rimligt ut på det mörka temat nu (på PC).
Jag får tomma rutor när annonsleverantören inte tycker jag ska ha någon annons, men föredrar helt klart det framför att texten hoppar runt. Kanske borde du lägga en centrerad svag text i mitten på den rutan som säger nåt i still med “Gå med i Patreon så visas inte annons-rutor” så att man i stället ser Patreon-uppmaningen när det inte ligger en annons över?
Nu verkar något hoppat tokigt, jag ser banners mellan varje inlägg. @janbolmeson
Jag vet… jättebugg… 

Någon mer som fått reklam i forumet igen nu trots att ni är Patreon? Finns bara på förstasidan för mig
Tror det är en bugg. Undersöker!
Personligen så kräver jag inte att du sitter en lördagkväll och fixar med det
Men det finns kanske dem som är mer otåliga…!
Tack!
Det är på två ställen - längst ned i trådarna och överst i ämneslistan. Vågar inte lova att det blir fixat förrän på måndag. Är inte jag som kodar just de bitarna faktiskt. Men har rapporterat det till programmeraren.
Borde vara borta nu, kan ni också bekräfta?
Reklamen finns då kvar för mig vet inte hur det är för andra
Reklamen är kvar för mig, custom pledge…
En kort fråga till @janbolmeson Hur får du betalt för reklam som man klickar på? Får du betalt för varje klick på en länk som någon gör, eller hur fungerar det?
Kan du prova ladda om sidan? Du borde inte har reklamen nämligen.
En kombination. Har en leverantör som sköter det och är inte superinsatt. ![]()