Det är ändå bra reklarmplacering när @janbolmeson pratar om modellporfföljen och sen den reklarm direkt under.
Kan tolkas lite fel
Det är ändå bra reklarmplacering när @janbolmeson pratar om modellporfföljen och sen den reklarm direkt under.
Kan tolkas lite fel
För mig personligen så är den gula bilden med text mycket mer irreterande än själv reklamen.
@janbolmeson får du extra betalt om du lägger in funktioner som påtvingad uppmärksamhet på reklamen?
Nej… Jag kan ändra det… Bättre så här?
Det är ok med reklam, lite irriterande bara att det hoppar till i bilden lite väl ofta och stör det man läser.
Jag ska försöka fixa så att den inte hoppar. Ge mig lite tid bara, har enorma problem med det. Reklamen är inte gjord för forum… så det är mycket pill.
Färg + text avviker så mycket från resten så enligt mänsklig psykologi är det första vi kollar på, se exempel bild nedan.
Du väljer själv om den texten är det som besökarna ska ge mest fokus på i forumet
Tack, det blir mycket bättre.
Bara för att du är smålänning behöver du inte överdriva…
Man börjar undra hur mycket pengar som måste dras in på detta med tanke på tiden som @janbolmeson lägger på banners istället för något mer produktivt…
Kanske ingen fara, svaret hittar du in avsnittets rubriksättning
Viskar: Om så vore fallet hade han gjort något annat istället för jaga mer intäkter…
Host Spirecta simulering host (uttalas med munnen i armvecket)
Överdriver aldrig,bara 100% ärlig kompis
Hur byter du fonder så ofta om du undviker internetbankerna?
Internetbanken är helt gratis och Isk. Det som kostar är fonderna 0,20% i förvaltnings avg. Nordnet indexfond Sverige är gratis. . Medlemskap som kostar i vissa forum och tidningar är något annat i min värld
. Det kommer jag alltid undvika till 100%. Skandiabanken är också helt gratis utan kort. Det är bra så länge det finns gratis. Det är ganska ovanligt idag då allting brukar kosta
.
Hörni, off-topic
Hur mycket koster det för hälften så många adds? Och kan man få en cool badge på köpet?
Haha… allt är möjligt, det är bara en prisfråga.
Nej, det går på om man är medlem i patreon-gruppen här på forumet. Dvs. reklamen exkluderar alla grupp-medlemmar. Men detta jag kanske inte borde skriva.