Säg hej till Oliver som kommer hjälpa till på RikaTillsammans. ❤️

Man kan ta Bolmis från chatten, men ej chatten från Bolmis :wink:

1 gillning

Kom ihåg, om man har Iphone kan man dölja :giraffe:! :wink:

3 gillningar

Kul. Grattis!

3 gillningar

Wow! Stark nyrekrytering RT :muscle::grinning:

Välkommen @Oliver.Allemog. Vi lovar att sköta oss! (Nåja) :joy:

@Oliver.Allemog och @Jakke kan kanske också utbyta TikTok tips :joy::+1::heart:

3 gillningar

Helt klart. En biverkning med chatten och gifs är de epileptiska anfallen som friterar hjärnan :joy:

2 gillningar

Kan bara hjälpa oss!

1 gillning

Bara en formfråga @janbolmeson.

Hur ska Herr Oliver tituleras? Vice Sektledare eller Assisterande Sektledare?

#VänAvOrdning

3 gillningar

Välkommen in i gänget @Oliver.Allemog men @Jakke har missat dig helt på Tiktok. Säkert valde jacke sitt eget väg annat nöjesflöde för att komma ifrån ekonomibloggar :joy::joy::joy: :+1::wink:!

1 gillning

@janbolmeson skrattade åt mig och många andra i den här bloggen vad gör den där snuskiga @Jakke på Tiktok. Men helt plötsligt är Tiktok influenser passande i hans kretsgäng. :joy::joy:. Nu är de helt OK , men jacke kommer fortsätta jobba gratis tillsvidare på RT ! Tack för det @janbolmeson :raising_hand_man::joy::joy::eggplant::carrot:
Men @Oliver.Allemog är välkommen i chatten för att prata lite seriöst med de tuffaste på RT :joy::raising_hand_man:

2 gillningar

Vad håller du på med @janbolmeson :joy::joy:

image

1 gillning

Ja det är jätteskoj och precis det var jag :slight_smile:

Jaha, vad roligt att höra @Arre! Jag kommer fortsätta med sidan lite smått i den mån jag har tid.

Jag tittade snabbt igår och där var samtalen otroligt seriösa! Precis som det ska vara :laughing:

Tack så mycket! Tiktok tips är alltid välkommet :joy: :+1:

Uppskattar inbjudan! :joy:

9 gillningar

Var tog Caspian vägen?

3 gillningar

@caspian gjorde slut med mig och hittade någon annan för mer än ett år sedan. :see_no_evil::grin: Jag lärde honom regex och sedan gick det utför… från beteendevetare till plugg till fullstack-programmarera…

6 gillningar

Finns kvar här i bakgrunden, men som @janbolmeson skrev så har jag inte varit involverad på nästan ett och ett halvt år! :slight_smile:

Och välkommen @Oliver.Allemog! Ska bli kul att följa ert arbete tillsammans! Hett tips är att alltid ha en ny sladd nära till hands, funkar alltid som distraktion när Jan vaknar på fel sida. :nerd_face:

11 gillningar

Välkommen Oliver!

@janbolmeson kudos till ett bra beslut.

2 gillningar

Om han lämnade vår stora ledare skulle jag vilja citera Gudfadern med ett frågetecken bakom. ”Sleeping with the fishes? :fish:

2 gillningar

Hurra, @Oliver.Allemog kommer in som företagets friskvårdsstrateg också. :joy:

7 gillningar

Då ser man ju inte @Jakke s inlägg alls. :scream:

3 gillningar

make you an offer

3 gillningar

Det är lugnt, han har ett alfabet av emojis :wink:

2 gillningar