Välkommen in i gänget @Oliver.Allemog men @Jakke har missat dig helt på Tiktok. Säkert valde jacke sitt eget väg annat nöjesflöde för att komma ifrån ekonomibloggar !
@janbolmeson skrattade åt mig och många andra i den här bloggen vad gör den där snuskiga @Jakke på Tiktok. Men helt plötsligt är Tiktok influenser passande i hans kretsgäng. . Nu är de helt OK , men jacke kommer fortsätta jobba gratis tillsvidare på RT ! Tack för det @janbolmeson
Men @Oliver.Allemog är välkommen i chatten för att prata lite seriöst med de tuffaste på RT
@caspian gjorde slut med mig och hittade någon annan för mer än ett år sedan. Jag lärde honom regex och sedan gick det utför… från beteendevetare till plugg till fullstack-programmarera…
Finns kvar här i bakgrunden, men som @janbolmeson skrev så har jag inte varit involverad på nästan ett och ett halvt år!
Och välkommen @Oliver.Allemog! Ska bli kul att följa ert arbete tillsammans! Hett tips är att alltid ha en ny sladd nära till hands, funkar alltid som distraktion när Jan vaknar på fel sida.