Det finns en “hoppa till”-funktion just för det syftet.
6,5% upp känns kanske inte jätte rimligt. Min spåkula säger att den är utraderad inom 1 vecka ![]()
Sälj! Sälj! Sälj! Återkom med resultatet om en vecka.
![]()
Kan du skicka rabattkod för denna, är den från Biltema eller Rusta? ![]()
Inköpt från Temu faktiskt. Gäller att ha bra grejer när man ska göra uttalande.
Återkommer! Men säljer inte, i värsta fall 40+ år till pensionen så börsen får gärna ligga lågt i några år framöver ![]()
Efter kinas motdrag blir det nerförsbacke igen… bara att spänna fast sig
Trådar blir inaktuella fort i det här klimatet. Sen så hatar jag trådar med tusentals svar. Men det är kanske bara jag ![]()
Fast det här handlar inte om trading utan om det aktuella börsklimatet en viss dag
Loggar in på nordnet men jag har inte fått någon 6% uppgång :(((
Men med fyra år kvar med den där vid rodret så kan mycket hända…svårt att tro att börsen kommer hålla sig stabil kommande år. ![]()
Du får nog invänta uppdaterade siffror. Kolla sent ikväll eller imorgon.
Svårt för marknaden, och oss, att värdera bolag nu.
Katastrof
Mindre katastrof
Vänta det är ganska illa iaf
Ojojoj nu öppnar han kakhålet igen ![]()
![]()
Vet inte varför men det uppdateras inte på flera dagar ibland…Mitt Swedbank Global är -4% på 1d trots uppgången igår. .
O min köp från igår har inte gått igenom ![]()
Värre är att det är svårt för bolagen att värdera investeringar.
Jag slängde iväg extra köp igår eftermiddag, och då bryttiden var passerad för flera av fonderna har jag nog dagens kommande kurs som riktmärke, vilket är bra då terminerna är klart ner just nu.
Hur som helst, svårt att säga vad som blir nu…kanske har vi 90 dagars rea fortsatt tills nästa besked kommer om tullar, ryker de om 90 dagar åker marknaden upp och man skulle shoppat på under denna tid.
Eller så eskalerar det om 90 dagar och man skulle suttit still och vänta med köp till ev kommande dipp då.
Spännande, den som lever får se.
Röda Terminer i USA
Fondkursen för DNB var alldeles nyss från 8 april enligt Avanza. Blev lite orolig där när min portfölj inte följde med indexerna i det stora uppåtsprånget igår ![]()
Jag skulle inte kalla det tokrally osv eftersom vi fortfarande ligger back närmare 10% i år. Pausen gjorde kanske att vi undvek en björnmarknad - men vi är fortfarande i korrektionsterritorium. Dessutom lär Trump snart hitta på nya bus så jag är försiktigt positiv till dagens uppgång.
Haha jag med.