SignUp Software - Börsnotering IPO

" SignUp Software was founded in 1999 and launched ExFlow in 2003. SignUp Software is family owned. Over the years SignUp Software have built a solid reputation on Microsoft Dynamics expertise showcased by their AP and invoice process automation solution ExFlow.

ExFlow by SignUp Software is a built-in, feature-rich AP Invoice Automation solution developed specifically for Dynamics 365 Business Central, Dynamics 365 for Finance and Operation, Dynamics AX and Dynamics NAV."

Går bara att teckna via Avanza.

Tecknarek från Börspoden.

3 gillningar

Är det ett styrketecken att Signup bara erbjuder notering via Avanza?

Går väl gå via några andra också SEB, Pareto m.fl?

1 gillning

Det kan du ha rätt i, prospektet nämner Avanza, Aktieinvest och Pareto, frågan är hur många IPO intresserade man når genom de två sistnämnda, jämfört med Nordnet?

Tänker ni teckna? Vad jag kan minnas så har Börspoddens lite frimodiga rekommendationer fallit väl ut, åtminstone under de senare åren.

Tecknar minimipost och avseer att sälja första handelsdagen vid eventuell tilldelning. Gör samma i Opter AB.

1 gillning

Ja, troligtvis. Lite synd att den är så dyr per konto bara.

Jag tecknar nästan alltid minimipost, frågan är på hur många konton.

Jag väljer att ta rygg på Sven Hagströmers Creades här. Jag litar i princip blint på att Creades har analyserat det här bättre än jag själv någonsin kan göra. Brukar resonera likadant när Svolder dyker upp som teckningsåtagare.

Affärsvärlden var inte så imponerade men landade ändå i att rekommendera att teckna: “Teckna Signup trots klen potential”.

4 gillningar

Jag kommer köra teckna/sälj på denna. Har arbetat med exflow i d365fo. Vet att det är uppskattad produkt.

Edit: Med det menat, går det åt skogen får den ligga kvar.

2 gillningar

Imorgon handelsstart?

Tyvärr ingen tilldelning här. Lycka till för de som fick!

Samma här. Nada!

Inget för mig heller.

Ingen tilldelning här heller…

Inget här heller, precis som med Opter. Trist :frowning:

Inget här heller

Samma :frowning: Varken Opter eller Signup. Hoppas nu på ChargePanel och Mestro. Hur gör ni andra där?

0 av 6 konton här

Samma här. Nada.

Ingen tilldelning.