HejJag har nyss kommit igång med sparande och har nu placerat ca 17' i Lysa. Jag har 2 fonder som mina föräldrar startat när jag var mindre. Jag tror jag gör bäst i att sälja av och placera i lysa dom också men skulle vilja ha hjälp innan jag gör det:
Handelsbanken Sverige Tema 70 000:-
Fond hos SEB 7-10 000:-
Är det något att behålla? Eller ska jag sälja?