Verkar sälja bostaden för ca 800k mer än vi köpte bostaden för, vi ägt den i 5 år och renoverat för ca 300k. Vi har renoverat badrum och kök och höjt standard med nya funktioner som inte funnits som exempelvis tvättpelare, platsbyggd bänk osv. Både kök och badrum var ca 20 år gamla. Lagt in platsbyggda garderober, målat om, slipat golv och diverse el installationer men tänker främst badrum och kök går att dra av?
Hur gör vi maximala avdrag på detta? Några tips? Vad får vi dra av?