Hej. Skulle vilja läsa lite om folks tankar om varför Skewindexet går upp samtidigt som vaccinet rullas ut, flera stora stödpaket kommer närmsta halvåret och minister pratar om motståndskraft i ekonomin?
Det verkar vara mest proffs som hedgar. Varför?
Vad skrämmer? Inflationsspöket?
1 gillning