God förmiddag - ramlade över denna av en händelse. Tycker den låter intressant eftersom den har kvalitetstilt samt small cap (~1000 innehav). Vad sägs om den? Avgiften verkar rimlig också med 0,3%
finns att handla på Nordnet.
God förmiddag - ramlade över denna av en händelse. Tycker den låter intressant eftersom den har kvalitetstilt samt small cap (~1000 innehav). Vad sägs om den? Avgiften verkar rimlig också med 0,3%
finns att handla på Nordnet.
Jag känner inte igen den men det stor chans att den diskuterats på Rational reminder forumet i följande ämne/topic
(https://community.rationalreminder.ca/t/search-for-an-ideal-ucits-eu-factor-portfolio/3340/2)
Vad har den för ticker?
Tack för svaren. Ska kolla in ifall någon har gått igen fördelar och nackdelar med denna på RR.
Borde vara ett bra komplement för US Large cap.