Tankar kring söder sportfiske ipo:n? Bra ankarinvesterare samt att affärsvärlden rekommenderar. Även en rekommendation från bördspodden. Har ni några andra tankar??
Ojojoj där har man handlat mycket genom åren! Kanske nåt man kan ta igen nu 
Torskade på senaste IPO:n men kanske nappar på denna.
Kan bli bra drag i aktien…sitter still i båten om det blir ett sänke.
Jag har sökt både genom ISK och KF. Hoppa
s på tilldelning. Kul aktie att äga.
Varför ska dom notera sig? Skulle uppskatta en TLDR.
Avanza har en bra video om det hela. Förre VD och en grundare vill sälja av delar av sina innehav.
Jag passar i och med den höga värderingen. Annars ett kanonbolag som säkert växer. Fiske är kul.
Någon som fick tilldelning? Jag sökte på tre olika konton men fick inget denna gång.
Fick tilldelning på isk AVA. Valde att teckna 200 och står detta på kontot nu. Hoppas på att det blir ett bra beslut
Hur många aktier tecknade du?
De har olika poster för olika antal aktier. 100 aktier till 900 poster, 200 aktier till 500 poster osv. Antog att de flesta tecknar 100 aktier och då är dessa poster övertecknade i högre grad. Men vet ej om det påverkade. Fick i alla fall 200 på det kontot jag tecknat mig för 200 och ingen tilldelning på kontona med 100 aktier tecknade.
Jag fick inget. Hade sökt minsta (100?) posten.
Tecknade 200 aktier på 3 konton och 100 aktier på 4 konton och fick ingen tilldelning
grattis till er som fick och hoppas på en bra kursstart imorgon!
Tecknade 200 aktier på avanza. Ingen tilldelning tyvärr.
Jag tänkte som MaxB och teckande 1600 aktier på mina konton (1500 på ett konto och 100 på det andra). Fick 1000st på det kontot där jag hade tecknat 1500. Ska nämna att det är en gemensam spekulation så alla aktier är inte till mig.
Tecknade 200 aktier på både ISK och KF på Avanza men fick ingen tilldelning.
Har även tecknat på Nordnet men ej fått svar där ännu
Haha innan jag läste sista meningen blev jag lite orolig 
Tecknade två, fick inte
Tecknade 100 aktier var 
Blev tilldelad 200 på Avanza! Glömde bort Nordnet 
Fick 100 av 700. 1/4 konton.
Inte fått besked ännu, så antar jag inte får något