Stationär dator - vilka märken är bra?

Satt ihop en på Inet med byggnation. Saknar Windows. Kan välja en annan kylare istället för stock. Hade nog jag gjort.

Samma processor som de billigare alternativen, grafikkort från det dyrare. 1tb m2 ssd.

https://www.inet.se/kundvagn/bild/NDcqAXP-OTNTWmpBtTr_k4RzLQI/inet-intel

Skulle råda folk att läsa på om Inets garantier och förfarande. Skulle reklamera en router där jag fick veta innan att om de inte hitta något fel åker jag på en rätt rejält kostnad för deras undersökning. Skulle de inte kunna lösa felet själv skickar de till tillverkare och hittar de inget fel som faller under garantin får jag även betala för deras omkostnader. Kunde handla om tusentals kronor. Då routern var omöjligt att felsöka för mig som ändå är kunnig lekman var det omöjligt att säga vad felet var och därmed enormt risktagande att skicka in den.

Är det någon som har erfarenhet av Bytdator.se? De erbjuder rekonditionerade begagnade företagsdatorer, både laptops och stationära. Priserna ser bra ut men jag vet inte om det finns något annat som man borde tänka på. Sambandet mellan prisnivå och de angivna prestandapoängen verkar inte riktigt tydligt tycker jag.

Greenix - Begagnade Speldatorer (bytdator.se)