Vi håller på att omförhandla vårt bolån och kommer att byta från Sparbanken då vi har fått betydligt bättre erbjudande från andra banker.
Vi tycker att det är viktigt att bankens app och hemsida fungerar bra. Bankerna vi väljer mellan är Nordea, Länsförsäkringar och Danske Bank. Är det någon som kan rekommendera någon av dessa banker baserat på deras tekniska plattformar? Andra synpunkter gällande app/hemsida?
Danske bank har en OK app, men deras internetbank är verkligen usel. För egen del så löser jag detta genom att använda skandiabanken för autogiron, e-fakturor och mycket annat och bara slussa pengarna dit från danske varje gång lönen kommer, kostar inget att bara ha bankkonto på skandia.