Funderar över de här med swish utbetalningar, är de någon här som har fått det att fungera utan ett eget handelssystem?
Att få swish utbetalningar att fungera är lite av en förutsättning för att jag ska starta företag, ringde till northmill bank och dom kunde tydligen hjälpa mig att få de att fungera utan att jag hade ett eget handelssystem men vet inte om jag litar riktigt på att hon i telefon visste vad hon pratade om.
Ja precis, är swish utbetalningar jag skriver om, har behov av att snabbt kunna göra enstaka swish utbetalningar till folk då jag vill kunna köpa saker av privatpersoner - vill inte att säljaren ska behöva släppa sakerna utan att denne har sett pengarna på sitt konto.
Men som de verkar så måste man ha ett eget handelssystem?
Låter som att de kommer bli väldigt dyrt och omständigt för mina behov? skulle man kunna lösa det på annat sätt, typ skaffa företagskonto I flera banker för att kunna göra snabba utbetalningar till dom flesta? Tänker typ swedbank, handelsbanken och Seb
Kolla på hur Svenska spel har löst det, dom kör utbetalningar på 25:- och uppåt. Gissnings något specialavtal men det är nog den branschen som är bäst på utbetalningar.
Spontant kan du väl köpa sakerna privat till en början och sedan köpa dom av dig själv till samma pris för att kringgå dyra utvecklingsutgifter tidigt innan du har testat din idé. När du har tillräckligt många köp per dag lär det vara ett av de mindre problemen.