Hej, ny användare här, har hållt på med min ekonomiska resa länge men först nu börjat få upp ögonen att titta framåt på riktigt.
Rikatillsammans har varit i bakgrunden i mitt youtube-flöde under något år men det var först för någon vecka sen jag började kolla och wow, att jag inte började tidigare (precis som med sparandet…)!
Nog med lovord, eller ja, har fler men med en annan vinkel.
Forumet är så sjukt tekniskt imponerande, vad är det för teknologier som ligger bakom? Både backend och frontend? Är det här något som Jan byggt själv efter alla år efter att han började med programmering för 15 år sedan?
Ta bara det faktum att när jag började skriva det här inlägget så dyker det upp en ruta med förslag på liknande existerande trådar så man inte råkar öppna nytt när det kanske finns svar (har sökt runt lite men hittade inte specifikt detta, vänligen stäng och dirigera om ifall jag bara inte hittat rätt!)
Är själv intresserad av att ha möjlighet att hosta ett forum för min vänskapskrets och så som rikatillsammans funkar är så sjukt imponerande, vad är det som ligger bakom?