Jag är generellt för leasing idag. Pratade med en bilhandlare som slutat med leasing. Hans marginal var typ 2.000 - 5.000 kr på en leasingbil. Skulle aldrig gissat det.
Angående tips, kolla:
Jag är generellt för leasing idag. Pratade med en bilhandlare som slutat med leasing. Hans marginal var typ 2.000 - 5.000 kr på en leasingbil. Skulle aldrig gissat det.
Angående tips, kolla: