Hur hittar du alla bra annonser? Blocket direkt? Svårt läsa det finstilta i denna annons, för på deras egen hemsida hittar jag inte erbjudandet… Tack för många bra tips.
Ja, jag söker alltid direkt via Blocket. Känns som jag bor på Blocket ibland
Det mesta finns där eftersom det är en så stor del av marknaden.
Enklast är att kontakta återförsäljaren direkt via kontaktförmuläret i annonsen och fråga om det är några detaljer som saknas. Då svarar de oftast inom någon timme. Min erfarenhet av att försöka kontakta återförsäljarna via deras webbsidor är betydligt sämre och det kan dröja flera veckor innan de återkommer på frågor man ställer. Givetvis går det snabbare att ringa men för mig som försöker hålla många krokar ute samtidigt så blir det lite för tungrott att ringa på allt. Det sparar jag till de fantastiska klippen, rariteterna eller en och annan Alfa Romeo
Där krävs det personlig kontakt och kärleksfulla samtal ![]()
Blev Ford Mustang mach e:n, för 5295 kr/månad inkl försäkring och vinterdäck. Är nöjd med det, tycker det var ett bra pris, men har å andra sidan inga egna tidigare erfarenheter av leasing att jämföra med. Vad tycker ni andra
ok pris?
Tack för alla svar. Kändes skönt med stöd och förslag!
Blev nöjd med mitt val, blev Ford mustang mach e
. Hade kunnat tänka mig Wolkswagen också men den försvann illa kvickt! Hoppas nu att den blir toppen, blev faktiskt ganska förälskad i mustangen när jag körde den igår…
Fick just själv hem min Skoda Enyaq leasing för 4850:- med 2000/år mil och vinterdäck. Du kan titta på Elbilsmagasinets recension av Forden här:
Valde själv mellan Tesla Model Y, ID bilarna, Kia EV6 mm. Provkörde alla men landade i att Tesla vägrar jag rent moraliskt samt den ekonomiska risken av Musks bravader. EV6 hade för litet baksäte och ID4 var mindre och plastigare än Enyaq. Supernöjd med min Enyaq so far.
Grattis till en riktigt frän bil! ![]()