Räntor på väg ned nu förhoppningsvis, dock fortfarande oroligt globalt.
Viss marknadsåterhämtning är väl att vänta kommande halvåret?
Om jag har 500 kSEK att investera och vill ha ut maximal avkastning på dessa - vad kan jag förvänta mig och har ni några tips på vad som är bäst att investera i?
Är du säker på att du inte behöver pengarna förrän om tidigast 4 månader är ett alternativ att binda på sparkonto i 3 månader för att få något högre ränta.
Instämmer med övriga. I min värld finns inte begreppet “maximera avkastningen” när det är så kort horisont. Det handlar snarare om att bevara beloppet och säkra pengarna. Då är det sparkonto som gäller.