Hej!
Jag heter Izabella och jag är frilansjournalist och fellow sparoptimerare. Jag är själv mycket intresserad av maximera mitt ekonomiska liv och försöka leva utanför ekorrhjulet. Nu är jag på jakt efter personer som gjort det jag fascineras väldigt mycket av: sålt sitt penga- och energislukande hus för en lägenhet (brf eller hyres) i stan. Finns det någon här som skulle vilja dela med sig i en artikel som hur det var och hur det blev? Givetvis får man läsa och redigera texten innan publicering.
Har fått ok av admin att göra en efterlysning här! @Oliver.Allemog
Tack på förhand!