Vad firar du/ni idag? đŸ„ł

Vad blev det för smaksÀttning? :slight_smile:

2 gillningar

Mörk choklad pÄ halva mÀngden och mörk choklad och flingsalt pÄ den andra! :yum:

5 gillningar

Min egna favoritkombo nÀr det gÀller choklad! :smiley:

4 gillningar

Nej, fick nöja mig att hedra MÄltidens dag. :joy:

3 gillningar

Alltid nÄgot :joy:

Nu Àr det helg igen, de flesta gör vÀl sitt sista arbetspass för veckan idag kan jag tÀnka mig. Hoppas ni alla har nÄgon liten ljusglimt frÄn veckan vÀrdig att fira :smiley:

HÀr ska vi bestÀlla hem kinamat ikvÀll och fira att lilleman Àr fri frÄn sina vattkoppor och samtligas förkylningar inom familjen verkar vara pÄ vÀg över.

4 gillningar

Firar att jag höststĂ€dat lĂ€genheten, fixat balkongen och att det Ă€r Fredag (det kan man ju alltid fira) och att jag tog ledig idag frĂ„n ett stressigt jobb
 lite glad för den kollegan som ska ta över mitt jobb nu skjutit sig sjĂ€lv i foten för 100e gĂ„ngen och att hens chef poppade alla sĂ€kringar idag. inte lĂ€tt att rekrytera intelligenta mĂ€nniskor verkar det som

(o)firar att mina Àlsklingar (mina aktier) ligger pÄ all time low och att det set nu mörkare ut Àn under covid men inget som berör mig sÄ mkt.

2 gillningar

Idag ska vi göra hembakt pizza till kvÀllsmat, det i sig kanske inte Àr nÄgot uttalat firande (för oss) men det hör inte till vanligheten.

SÄ just idag sÄ vÀljer jag att kalla det ett firande för att veckan Àr slut, barnen Àr friska igen och att jag bara har en natt kvar innan lÄngledigt :partying_face:

5 gillningar

Glöm inte bort att fira vÀrldsdagen för statistik idag :stuck_out_tongue: Har ni nÄgon rolig statistik att dela med er av?

2 gillningar

Firar positiva besked fr revisorerna som idag meddelar att vi fÄr fortsÀtta behÄlla vÄra certifieringar inom miljö och arbetsmiljö

5 gillningar

Vi firar att vi har köpt hus. LÀskig marknad att handla i. Kan bara förestÀlla mig hur det Àr som sÀljare. Dock en köpares marknad vilket har gynnat oss. FÄr stoppa huvudet i sanden nÄgot Är nu nÀr utbudschock och rÀnta pressar priserna.

Utbudet pÄ Hemnet i vÄr kommun nedan:

2 gillningar

Grattis till alla er som firar. Jag firar att vara hemma hos mina tjejer idag efter ett par dagar i USA pÄ konferens. Firar att vi har ett fantastiskt gott liv utifrÄn mÄnga aspekter. LÄngt bÀttre Àn jag nÄgonsin hade kunna förestÀlla mig nÀr jag var ung. :heart::blush::clinking_glasses:

16 gillningar

Grattis Jan! Det Àr verkligen vÀrt att fira! :heart::grinning_face:

2 gillningar

Oj, Ă€r det ni som skickat dem till mig
förkylningarna?? :wink: Vaknade imorse med feber och en tĂ€ppt nĂ€sa och ett envist nysande :sweat_smile:

3 gillningar

Hahaha
 Sorry! :joy:

3 gillningar

Haha. Jag med. Under lĂ„ng tid lĂ„g det mesta pĂ„ bankkonto Ă€ven om jag ocksĂ„ investerade mycket nya pengar. Men under de senaste Ă„ren har jag kommit pĂ„ bĂ€ttre tankar och nu ligger majoriteten och vĂ€xer (eller ja, gungar ganska mycket för tillfĂ€llet men det Ă€r ok😁).

3 gillningar

All time high för guld i sek! :partying_face:

4 gillningar

Ombalanserar du eller kör du pÄ utan förÀndring?

Ombalanserar med mÄnadssparandet, har rÀckt hittills.

1 gillning

Jag tror att imorgon slÄr jag allihopa med min firande.

Det blir 25 Ärs bröllopsdagen för mig :slight_smile:

10 gillningar

SÄ roligt! Grattis till er bÄda fÄr man ju sÀga dÄ :grinning:

2 gillningar