Vad jobbar du som hänger här i forumet med?

Hoppade av “karriären” och jobbar nu 80% som stödassistent på ett socialpsykiatriskt boende. Siktar på att säga upp mig om några år och bara jobba timmar🙂

1 gillning

Pluggade du till det och i så fall vilken utbildning?

Får man fråga hur mycket erfarenhet du har samt vad din lön ligger på?

Elektriker 56år, driftsätter och provar av stora solanläggningar 500kW-22MW. Går nu i april till företag som bygger energilager.

1 gillning

51 år - egen sedan 2007, jobbar med kvalitet och utbildning främst mot läkemedels- och livsmedelsindustrin, men coachar oxå, och har bloggat/poddat mycket (paus på det för tillfället).

Sen knappt 1,5 år tillbaka sitter jag på en (konsult)tjänst som tillförordnad kvalitets- och miljöchef på en kontraktspackare för livsmedel (och en liten del läkemedel) som tar det mesta av min tid och ork.

3 gillningar

Härligt, hoppas det går väl. Vad erbjuder bolaget?

Arbetar mest med produktutveckling inom elektroniska styrsystem till fastighetsbranchen och utbildning av kunders tekniker på dessa produkter.
Har ingen utbildning till ingenjör eller utvecklare utan har fått tjänsten pga av erfarenhet från tidigare tjänster hos både kunder och konkurrenter i branschen.

1 gillning

Lokförare___

3 gillningar

Jag är förskollärare, jobbar med de allra yngsta barnen på förskola :slight_smile:
Har en lång sjukskrivning bakom mig och ska precis påbörja ansökan om 25% sjukersättning, vilket ju brukar vara svårt att få beviljat för de flesta, och då förskollärare anses vara tufft jobb enligt FK blir det nog mycket fokus på om ett annat yrke hade fungerat bättre, vilket varken jag eller mina vårdgivare tror, men får se om det går att styrka det…

3 gillningar

Gen X här, entreprenör inom cybersäkerhet, har drivit ett antal bolag varav majoriteten är sålda, har dock ett par kvar. Skaffade familj för några år sedan, tog då beslutet att flytta från otrygga Sverige till Andorra, där vi frodas och lever ett toppenbra liv.

3 gillningar