Jag själv är 38år och jobbar inom bank och finans numera som lånehandläggare. Har tidigare arbetat på backoffice och kreditavdelningar.
Högstadielärare 28 år gammal. Tidigare har jobbat inom skola, fast food, Gekås och Systembolaget.
Jag är 35 år. Handläggare på Försäkringskassan
Väktare & Gruppledare.
Jobbar extra som undersköterska inom akutsjukvård.
finns ju en “vad tjänar du tråd” tycker den funkar bra
Har jobbat främst inom livsmedelsindustrin och senare med konfektyrhantverk.
Numera 100% sjukersättning, men hoppas på att hitta ett minijobb på 5h/vecka. Vilket är ok enligt Försäkringskassans regler. ![]()
![]()
Kul tråd, ska bli spännande att se vad folk jobbar med. ![]()
Teamledare inom tillverkningsindustri.
Just nu njuter jag de sista semesterdagarna som administratör på myndighet kring hållbarhetsrelaterade frågor som miljö, arbetsmiljö, kvalitet och elsäkerhet innan det övergår i 100%pension. Mina specifika arbetsuppgifter har varit superuser
för vårt kemikaliesystem samt admin kring delar av våra internutbildningar samt webbnisse för våra intranätsidor inom Hållbarhetsscoopet.
Redovisningsekonom inom vindkraft-industrin. Som tur är har jag bara en kollega till på min avdelning, istället för att vara omringad av t.ex. urtråkiga redovisningskonsulter ![]()
25 år, jobbar som mjukvaruingenjör
Jobbar som verksamhetscontroller inom internationellt bistånd. Placerad på ambassad för närvarande och sannolikt även ett antal år framöver. Jobbet går ut på att följa upp biståndsprojekt inom olika områden. Har tidigare jobbat som kommunal förvaltningsekonom, med alla olika delar av välfärdssektorn, samt arbetat som controller inom offentlig upphandling och facklig verksamhet.
Har utöver vanliga jobbet varit nämndeman i Migrationsdomstolen, varit valförrättare i många år samt varit aktiv på högre nivå i olika ideella organisationer.
Jag jobbar som innesäljare / kundservice inom slipmaterial.
Jobbar inte längre… Jobbat som egenföretagare inom tillverknings industrin…
Jag arbetar som utredare för en statlig myndighet. I mitt arbete författar jag rapporter som ligger till grund för utveckling av sektorn och för regeringens politik inom området. Jag leder också projekt och processer med externa expertgrupper.
Jag jobbar som vårdadministratör/medicinsk sekreterare, börjar få mer och mer ansvar för IT och internutbildningar i IT-systemen vilket är roligt! Beroende på yrkets utveckling på grund av ny teknik som ersätter många uppgifter (främst transkribering) så blir det nog att jag inom några år huvudsakligen kommer jobba med E-hälsa/hälsoinformatik (pluggar en master inom det området parallellt med jobbet, jätteintressant och kul!).
Är inte så välbetalt men jag har så himla låga utgifter så det gör inte så mycket ![]()
40 ish.
Jobbar med SAP Btp integration. Dvs programmering i ERP.
Har 3 års erfarenhet
Är anställd
Bor i sthlm
Jobbar som VD på GreenTechbolag.
Jobbar som testingenjör inom mjukvara (styrsystem) på ett internationellt företag. Jobbet går ut på att hitta buggarna innan de når kunderna men också att värna om användarupplevelsen.
Jobbar som ingenjörskonsult, typ av ingenjör varierar med uppdragen.
Jag jobbar med infekterade patienter. Infektionsläkare.