Tänker på tävlingen mellan Jan och ”Coeligrabbarna”. Känns som både parter bara har något att förlora på tävlingen och egentligen inget att vinna.
Jag gillar Jans strategier och att det ligger mycket forskning bakom samtidigt så tycker Coeligrabbarna är riktigt skarpa och känns som dom vet vad dom snackar om.
Finns det risk att någon av parterna tappar trovärdighet beroende på hur det slutar eller ser ni det bara som en rolig grej?
Oavsett vad utfallet blir är det en spännande 5-årsperiod med minst två (förmodligen tre?) rejäla hack i kurvan. Bägge strategier ställs verkligen på prov!