Tyckte det var krÄngligt nÀr jag hade kreditkort med cashback att behöva betala rÀkningen varje mÄnad, plus att den banken tog fx-avgift, sÄ för andra valutor fick jag anvÀnda ett annat kort.
Ăr Revolut bĂ€ttre Ă€n Lunar gratis? Vad Ă€r fördelen med Revout ? Lunar kĂ€nns smidigt med Swish och rĂ€nta pĂ„ insatta pengar ![]()
Har Preem som Àr samma kort (Ikano Kort) och kan rekommendera det.
Enda nackdelen har inte Apple Pay.
Tack för tips, blir nog ett preem kort. En aning bÀttre Àn Shell. 25 öre rabatt pÄ bemannad och 10öre pÄ obemannade. Shell hade bara 15 öre pÄ bemannade och inget pÄ ovbemannade.
Och Preem har Àven 0,5% cashback pÄ allt annat?
De 0,5% cashback pÄ allt annat.
Har ingen bil men anvÀnder det med sambon för att dela kostnaderna (gratis extra kort).
â0,5 % bonus pĂ„ alla dina vardagsköpâ.
Knappast krÄngligare att betala kreditfakturan varje mÄnad Àn att tanka Revolut med debetkort enligt mig. Att undvika valutavÀxlingsavgift Àr ju ocksÄ ett sÀtt att jaga smÄslantar i de flesta fall.
Kommer troligen bestĂ€lla refunder pay idag med kredit och 1 % bonus i pengar som kan tas ut. Har komplett men stör mig pĂ„ att det inte Ă€r E-faktura, lĂ€gre bonus och inte gĂ„r att fĂ„ flera kort pĂ„ samma fakturaâŠ
Som sagt Àr det mitt lönekonto.
Jaha OK. SÄ du gör överföring frÄn lönekontot till Revolut?
SjÀlv har jag inget kort kopplat till mitt lönekonto. Betalningskonto Àr ett bÀttre namn som beskrivning av funktionen för det, dÀr Àven lönen kommer in.
Nej, lönekontot Àr pÄ Revolut.
Ok. Jag skulle med mitt jobb inte kunna ha det sÄ, och ser ingen anledning till det eftersom jag fÄr min lön i SEK.
Jag anvÀnder iaf Everydaycard kopplat till Curve. Kreditkortsfakturan godkÀnns automatiskt via e-faktura och cashbacken sÀtts in pÄ kontot varje halvÄr, behöver inte tÀnka pÄ den.
Det var lite det jag undrade. För jag vet inte. Och hur mÄnga timmar jag behöver lÀgga per Är pÄ sÄnt Àr viktigare för mig Àn vad det kostar. Men ingen verkar ha en Äsikt om funktionaliteten sÄ den kanske Àr den samma.
Och givet att allt annat Àr samma och det blir nÄgra tusen om Äret istÀllet för 300 sÄ kan jag förstÄ intresset.