Vi har bara en lägenhet, så mindre att hålla reda på. Men vi gillar inte att bli instängda i en specifik app om den slutar fungera/uppdateras etc. Vi scannar kvitton etc med våra iPhones och skapar delade anteckningar (inbyggda anteckningsappen). Gillar att varje kvitto då kan kombineras med text/tabell etc, och liknande kvitton kan kombineras i samma anteckning.
(vill man istället ha en separat scanningsapp rekommenderar jag scanbot och scanner pro)