Warranter med hävstång. Mycket riskfylld strategi!

Som en med erfarenhet av detta från 00talet talet skulle jag säga absolut 100% nej nej nej till den strategin :joy:

Humor på hög nivå när man insett att ingen vet vad som är varken billigt eller dyrt eller när något av detta inträffar :joy:

Det vet bara du men helt klart - om - du nu tjänat fina pengar på den strategin du beskriver så ta vinsten och satsa på något annat så du inte gör om samma dyrköpta misstag som jag gjorde :sweat_smile:

Lycka till :+1:

4 gillningar