1 miljon idag! 😍

Bra jobbat med sparandet! (och investerandet)

fortsÀtter du sÄ hÀr och det blir nÄgra bra Trump-Är sÄ firar du snart miljon nummer 2 och 3 (det roliga börjar först efter miljon #3 enligt mig dÄ du en bra dag pÄ börsen tjÀnar en normal mÄnadslön och ett bra Är ger 2-3 svensson Ärslöner i avkastning :grinning:)

10 gillningar

Grattis!
Första Ă€r svĂ„rast. Sedan rullar det bara pĂ„ :slight_smile: Think big

5 gillningar

Grattis och vÀlkommen till platinum klubben.

Men vill dock pÄpeka att dippar hÀnder dÄ och dÄ. MÄnga snackar om att en rejÀl Àr pÄ gÄng inom snarast.

Hoppas dom har fel.

Men för lite sinnesro borde man rÀkna med att summan kan bli vÀrd 30% mindre under 1-2 Är

3 gillningar

Stort grattis! :partying_face:

Kul att nÄ milstolpar! :heart:

2 gillningar

Tack för pÄminnelse!

Har ca 600K pÄ sparkonto som en sÀker buffert för att kunna hantera sÄdana dippar och att vÄga fortsÀtta investera :blush:

6 gillningar

Well done !

Nu blir det bara enklare nĂ€r â€œĂ€ntligen” pengarnas avkastning börjar göra skillnad pĂ„ riktigt.

Jag hade mer avkastning pĂ„ investeringar Ă€n lön förra Ă„ret, Ă€r “bara” 44 sĂ„ blir intressant hur jag kĂ€nner om 10 Ă„r om vĂ€rldsekonomin tuggar pĂ„.

4 gillningar

Grattis!
Ja man ska fira pÄ toppen medans man spanar pÄ nÀsta topp att strÀva mot.

2 gillningar

Grattis! :clap: Grymt bra gjort, och i sÄ unga Är dessutom. VÀl vÀrt att fira! :partying_face::champagne::clinking_glasses:

2 gillningar

Tja, kör du mestadels bull & bear nÀr du nÀmner index?

Stort grattis till första miljonen och en fin sits!

Vill du berĂ€tta mer om ditt resonemang kring en sĂ„ (i min vĂ€rld) rejĂ€l buffert som 600’? Eller Ă€r det kanske pengar som ska anvĂ€ndas i nĂ€rtid?

5 gillningar

Jag och tjejen har börjat titta pÄ hus och bor i en bostadsrÀtt i dagslÀget.

SÄ inom 1-2 Är har vi planer pÄ hus och har dÀrför insats till huset pÄ ett sparkonto :blush:

12 gillningar

Det förklarar stor buffert dÄ tÀnker ni rÀtt.

1 gillning

Kul att lÀsa och stort Grattis :champagne::clinking_glasses:

1 gillning

Grymt jobbat, den andra kommer gÄ fortare!

2 gillningar

Bra jobbat! VÀl förtjÀnt att fira :slight_smile:

1 gillning

Grattis - bra jobbat! :clinking_glasses:

1 gillning

Typ sist i trÄden. :see_no_evil: Men hoppas att det ÀndÄ Àr okej att jag sÀger fantastiskt bra jobbat! Det Àr en enorm summa sÄ tidigt i livet, sÄ det Àr bara gratulera! :partying_face:

Hoppas att du njöt av Ă„rgĂ„ngschampagnen! Tack Ă€ven för att du delade av dig din historia, den Ă€r superinspirerande. Är det ok att jag delar den i nĂ„gon podd och sĂ„?

3 gillningar

Hej Jan!

Tack! Vi firade rejÀlt och det blev en bra kvÀll tillsammans!

Du fÄr gÀrna dela historian i er podd! Hör gÀrna av dig om du gör det sÄ jag vet vilket avsnitt jag ska lyssna pÄ! :smiley:

4 gillningar

Inte miljonÀr lÀngre dÄ? :laughing: :innocent:

6 gillningar

Grym Àr du!

2 gillningar