Äntligen har jag lyckats nå en rejält stor milstolpe känns lite konstigt, jag hade från början tänkt fira på något sätt men jag kom aldrig på något sätt att fira det på…
Men jag har lyckats nå min första miljon på Avanza.
Jag trodde faktiskt jag skulle hamna på de först i Januari eller Februari 2026, så kul att detta sker en dag innan julafton… förra året blev min bil påkörd en dag innan julafton så det här året blev mycket bättre.
Grattis. Men råder dig till att ta det lugnt med firandet så länge pengarna är investerade. Vanligt med nedgång på 30% då och då. Föst vid 1,3-1,4 miljoner är du mer garanterad att vara fast miljonär. Jag förlorade titeln 4 gånger innan det blev mer stabilt
ja det är sant men jag firar otroligt sällan så firar hellre än att inte göra det alls, även om de går ner så anser jag att ja nåt den stolpen. Det går ju alltid upp och ner så så länge man inte får panik och börjar sälja av allting så är det lugnt.
oj 700 det är otroligt mycket ju, jag har nog aldrig passerat 350kr faktiskt men då är jag själv som betalar för mig själv också skulle jag bjuda med någon så drar de ju givetvis iväg
Fira på nu! Första miljonen är trög, sen tar snöbollen fart ordentligt. Börsen har varit otrolig sen finanskrisen med endast kortare hack i kurvan. Min första miljon tog ca 6 år, numera ökar portföljen med en miljon på lite mer än ett år och det helt utan något nyspar. Ränta-på-ränta-effekten är magisk!