Tackar, ja jag har hört det jag undrar om de verkligen är så men vi får väl se jag hoppas det stämmer
, utan något nyspar det är otroligt bra ju
Det är väl bara att fira flera gånger i så fall.
Fler firanden alltså! ![]()
Grattis till @Passerkortet ![]()
Nä jag åt det själv. Laddade upp för att äta bufe. Plus då var jag 100 kilo muskler med tungt jobb och tung träning. Rekord på buffé är 7 tallrikar Plus efterrätt ![]()
Tack. Var en berg och dal av känslor. Typ ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Grattis!
Är i ungefär samma läge som dig. När jag räknar ihop värdet i min pensions-kf och i mitt isk hamnar jag på strax över miljonen. Var där och nosade för 2-3 år sedan också men kontantinsatsen till ett hus och ett dåligt aktieköp gjorde att jag återigen hade några hundratusen kvar till miljonen..
Grattis!!! ![]()
![]()
![]()
Köp ett par goda öl, en fin köttbit och gör några hasselbackspotatis i ugnen. Det blir godare och billigare än restaurang.
Stort Grattis till dig! Hur lyckades du? Över hur lång tid och hur känndes det att nå din första miljon?
Jag tycker verkligen du ska fira ![]()
Wow det låter ju fantastiskt. Hur mycket har du som gör att dina besparingar kan öka 1 miljon om året. Det låter helt otroligt att du kan tjäna dubbelt så mycket som min lön på ett år på dina besparingar. Verkligen bra gjort!
Tack
. Jag har ~7M i min ISK. Ca 1M i arv, resten har jag sparat själv. Det är såklart inte varje år portföljen stiger med 1M och vissa år går man back med nästan lika mycket. Man får inte bli för glad när det går upp mycket för annars blir man för påverkad sen när det går ner med lika mycket.
Stort grattis! Ett stort mål att nå. Hoppas du firar! ![]()
Verkligen bra jobbat! Jag har precis börjat min börsen-resa så det känns inspirerande att veta att andra tar sig förbi de viktiga milstolparna!
Tack så mycket ![]()
ca 10 år började i augusti 2015, De kändes ungefär som att få sin första cykel när en var yngre, tycker jag i allafall väldigt kul. Men skall bli ännu roligare att se hur resan fortsätter.
Jag firade faktist med lite kladkaka och glass.
Tack så mycket, absolut de har jag gjort köpte till slut lite kladkaka.