40års firande för sambo!

Min sambo fyller 40 år i september och vill gärna överraska henne! Har börjat förbereda hennes vänner från Stockholm att komma ner till Malmö (där vi bor). Att dom kommer ner är nog inget hon förväntar sig och tänker att bara det i sig skulle betyda mycket. Funderar på att bjuda på en brunch inne i stan där alla kan samlas. Men därefter tar mina idéer slut. Så min fråga, vad gjorde ni när ni nollade/hur firande ni era partners när de nollade? Alla tips uppskattas! :smiley:

När min fru fyllde 30 så överraskade jag henne med en resa till Grekland. Väl där så överraskades hon av sin bästa vän med man som också rest dit (som bor i ett annat land) och det var en väldigt trevlig vecka.

Jag tänker på en aktivitet som tips till dig. Hur vill du hålla igång dagen? Femkamp i trädgårdslekar? Minigolf? Matvandring?

https://www.tripadvisor.se/Attractions-g189839-Activities-c42-t183-Malmo_Skane_County.html

Ja det är sådana tips på dagsaktiviteter som jag behöver! :slight_smile: ska kika på länken, tack!

Hyra båtar i kanalen.
Åka wakeboard i västra hamnen (jättekul och mycket lättare än man tror)

Wake board låter riktigt häftigt! Det skulle nog vara en coolt inslag under dagen:)

Kan även rekommendera en “spökvandring” i Malmö. :slight_smile:

https://www.spokguiden.com/malmö

1 gillning

Ja, det var verkligen en hit.

1 gillning

Tack för tipset! Ska kolla upp:)

Jag ordnade en insamling till en nära anhörig nyligen, i form av bilder och texter från familj, vänner och nära kollegor.

Texterna hade fokus på roliga, fina minnen, egenskaper vi beundrar och varför vi tycker om personen.

Bilder blev en blandning av sparade ögonblick från både barndom och därefter.

Sen samlades alla texter och bilder i en stor ram, till en tavla. Men jag tänker att det även går att sammanställa i en bok eller ett album.

Det var väldigt kul att lämna över och hen blev oerhört glad.

Det behöver inte heller kosta så mycket, men blir ett fint minne att spara. :blush:

4 gillningar

Helt rätt RT tänkt :joy::+1::grin:. Billigast är bäst om du frågar mig.

1 gillning

Vilken fin present! :slight_smile:

2 gillningar