Allmän Börsnotering IPO diskussion, klimatet, stämningen, aktuella och kommande bolag och så vidare

Använder deras kort för tillfälle, testar om det är värt den lilla cashback som finns. Dessutom gratis och behövde ett andra kort. Utöver det så har jag inte testat deras övriga funktioner.

Det har tillkommit eller åtminstone uppmärksammats nya funktioner senaste perioden, tex automatisk överföring från sparkonto när likviditeten på kortet når en viss gräns. Tanken är att man ska få räntor på pengarna majoriteten av tiden de inte behövs på kortet. Kanske smidigt och fiffigt löst om man inte kan få till en lösning där man faktiskt har räntor på kontot som tillhör kortet.

Jag har ingen vidare insyn i läget, följer bara med lite under tiden. Upplever det hela som något rörigt och osäkert då det skapas lösningar som jag har för mig vem som helst kan få till. Är de ens ensamma? Hur är det tex med Lunar?

Antar det är ffa lån och räntor på kreditfunktionen de tjänar pengar på. Heller ingen funktion de är ensamma om.

Vad är sannolikheten för att just rocker kommer bli en större aktör? Har de nåt annat smart på gång?

Får inga direkt positiva vibbar vad gäller deras börsnotering. Verkar inte va så väldigt hett när man söker runt på www. :thinking::man_shrugging:t3:

1 gillning