Skaffade det för två månder sen men har inte fått något fysiskt kort än.
Till att börja med fick jag sitta med supporten ett tag för att jag nyligen gjort ett nytt bankid. Då gick det inte att skaffa något konto online, och first line på kundtjänsten kunde inte se vad som var fel.
Sen fick jag ringa supporten för att lära mig hur man tar ut pengar från sitt konto, för uttagsfunktionen i appen förklarar inte det, utan beter sig bara som om den vore trasig om man inte har öppnat ett sparkonto.
Sen ringde jag förrförra veckan eftersom att det fysiska kortet inte kom. Det skulle tydligen vara skickat med inte kommit fram. Hoppas på att få kortet snart, men kanske blir ytterligare ett samtal om 1-2 veckor.
Hittills har det funkat för mig, har dock inte använt det så mycket. Gjort två transaktioner med det virtuella kortet i EUR vilket gick bra. Insättning via Swish. Fick vänta länge på det fysiska kortet (skickas från utlandet verkar det som) men då delvis för att jag inte hade fattat att man måste logga in och beställa det fysiska kortet (trodde man fick ett automatiskt).