Jag har bara märkt reklam i början när man ska se någon film. Det är ju bara att trycka hoppa över. Så det är ingen fara.
Jo det är sant att det är bara i början och man kan hoppa över det. Världen går inte under för det. Men om man ska gnälla och hitta någon nackdel är det mest det jag kan komma på.
Extra störigt iofs med reklamen är att den i regel handlar om någon egenproducerad reality tv-show som jag är totalt ointresserad av.
Innehållsmässigt tycker jag att Amazon Prime & Apple TV dominerar för stunden. Prime ger tillgång till The Boys, Invincible, Reacher…
Jag önskar bara att de hade någon “bundle” med Amazons Audible, vilket för övrigt är i särklass den bästa tjänsten för ljudböcker.
Har börjat kolla på Jana en svensk serie, verkar riktigt bra
Verkligen. Inte minst för att de faktiskt blottar de ekonomiska aspekterna av galenskapen som @Saltvargen påpekade!
Sa upp Prime för ett tag sedan då jag inte nyttjade det för leveranser, men saknar verkligen Clarkson…
Får nog prenumerera igen.
I USA har standardabonnemanget fått reklam före och under filmer/serier.
Vill man bli av med reklamen får man gå upp en prisnivå.
Gissar att det kommer hit också vid något tillfälle.
Fallout, extremt bra! (Men har älskat spelen sedan barnsben).
Samma här ![]()
Ny säsong kommer imorgon ![]()
Du kan få gratis maj månad om du inte redan har Amazon Prime.
Topp 10 på Prime Video i Sverige - maj
- Fallout (serie)
- Jana (serie)
- 57 Seconds (film)
- Reacher (serie)
- Road House (film)
- Furia (serie)
- Bingo & Julia (reality)
- Sagan om ringen: Maktens ringar (serie)
- The Grand Tour: Sand Job (reality)
- Invincible (serie)
“The Boys” säsong 4 drar igång den 13 juni med de första tre avsnitten. Säsongsfinalen landar den 18 juli. Trailern var riktigt bra.
Kan man dela konto med nån som inte bor i hushållet? Eller är Prime som Netflix?
Nej de har inte samma krav som Netflix. Du kan ha på flera ställen. Du kan streama upp till tre videor samtidigt på ett Amazon-konto. Du kan enbart streama samma video på två enheter åt gången.
Tack för svar ![]()
Flera filmer och serier som kommer på Prime.
Tänkte kolla på Dracula the last voyage,vad menas med fler alternativ för köp? När man verkar kunna starta filmen ändå? Är det med reklam istället eller vad?
Eller kör den trailern bara om man startar och sen stannar för att bekräfta köp??
Innebär att det finns möjlighet till att köpa filmen eller till att hyra den.
Filmer som dyker upp på streaming tjänster kan försvinna igen efter några månader och då har man möjlighet att se filmerna på annat sett via den funktionen du nämner.
Den filmen ska du kunna se utan att betala något extra just nu.
Tack för svaret ![]()