Ändra formatet på poddavsnitten något | Två delar a 30-ish minuter istället för ett 75 minuters avsnitt

Vill du inte ha @carolinebolmeson på Tiktok @janbolmeson ?! :joy::hugs::wink::thinking:

1 gillning

Ser inte problemet i att det är som det är nu. Det är ju bara att pausa och gå vidare om man inte lyssnar klart, bara jobbigt att behöva cuea två avsnitt för ingen anledning. Tycker inte tiden är viktig när det är ämnet som bestämmer. Får gärna var 3 h om det är intressant. Ändra inget som fungerar skulle jag säga :wink:

4 gillningar

Jag tror fortfarande att jag nog hade lyssnat mer på Caroline utan dig än tvärtom :joy:.

Av nån anledning så förstår jag hennes pedagogiska beskrivning av ämnen mer men det är nog för jag inte har nördat ner mig.

2 gillningar

Mycket bra upplägg tycker jag!
På helgen har vi oftast mer tid att lyssna på längre avsnitt (pausar lite då och då).
/Micke

1 gillning

Ah, tack! (och välkommen till forumet!) :heart:

Det kommer inom kort, då jag håller på att skapa förutsättningar för det. Nu i veckan kommer ett första test med ett ordinarie avsnitt + ett bonusavsnitt med frågor och svar + en supernörderigenomgång för oss i forumet.

4 gillningar

För min det hade gärna ett avsitt fått vara 5h långt. Då hade det räckt hela veckan när jag cykelpendlar till jobbet.
Med ett 30min avsnitt hinns ju bara introt avslutas :rofl:
Jag förstår inte varför allt ska bli så snuttifierat, har uppmärksamhetsfönstret blivit så litet för många?

1 gillning

Jag gillar de vanliga, långa, avsnitten. En nykorkad Châteauneuf-du-pape till Jan och Caroline i rutan - supervaccin för kommande arbetsvecka! En riktig helkväll, nu åker vi! :dancer:t2::wine_glass:

6 gillningar

Håller med att för lite klipps bort. Kan även använda 2st kameror, funkar bättre att klippa om man samtidigt byter kameravinkel.

2 gillningar

Ett helt avsnitt med bara bloopers från åren som gått!

För en som följer långa poddar (“The fall of civilizations podcast”, jag tänker på dig bl a) förstår jag inte hysterin. Jag föredrar också när folk får prata klart och det inte rusas genom ämnet.

Men behålls ett söndagsprogram som nu och du @janbolmeson känner att du vill dyka in i andra ämnen mellan så ska ju ingen stoppa dig.

Men… alla mina olika spelare har pausknapp och det finns alltid tid att lyssna, tänker jag. :smiley:

5 gillningar