Annonssäljare/köpare finns du på forumet?

Jag inser att jag inte har någon aning om tex vad en helsida i SvD eller DI kostar och att jag ligger i samma dike som många andra i att sälja mig för billigt - trots att jag alltid pushar andra att ta mer betalt och värdera sitt eget bidrag. Tar därför gärna hjälp inför nästa år. :roll_eyes:

3 gillningar