Jag köpte paket för 39 kr/st på Willys häromdagen. Såklart en lockvara men ibland går det undan ![]()
1 gillning
Jag köpte paket för 39 kr/st på Willys häromdagen. Såklart en lockvara men ibland går det undan ![]()