Apple airpods pro 3 släpp?

Alltså även om lurarna har en aktiv brusreducering så är mycket av ljudbilden och dämpningen kalibrerat för att lurarna ska sitta i örat utan glapp. Även ett litet ”baksug” vid rörelse kan ge oerhört irriterande effekter, förstärkta av den aktiva brusreduceringen eller örat självt. Det är inte nödvändigtvis något som känns eller märks när lurarna inte är på, men om du lyssnar på musik och rör dig kan det göra hela upplevelsen kass.

Jag tror att t ex HifiKlubben låter en prova in-ears innan köp. Eller om du har nån kompis med Airpods. För även de bästa lurarna kommer vara värdelösa om de inte passar bra i ditt ytteröra och hörselgång.

Personligen är det viktigt att airpods har usb c innan jag införskaffar dom. Snart kommer allt vara usb c enligt nya EU regleringarna, då kommer allt annat kännas väldigt gammalmodigt skulle jag gissa. Airpods pro ska enligt rykterna få usb c till hösten, är i samma sits som dig och tänker vänta in usb c innan jag köper dom. Apple kommer även att presentera AirPods Pro-hörlurar med USB-C vid lanseringen av iPhone 15 - Bloomberg | gagadget.com

Är du fast i Apples ekosystem är nog pods vettigt? Jag själv är inte det. Haft både Sony och Sennheiser och varit väldigt nöjd med dessa:
https://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=6016989

@janbolmeson Varför går det inte att länka ordentligt längre?

1 gillning

Haft mina som träningslurar i över tre år (utöver vardagsanvändning). Inga problem.

1 gillning

Laddar både telefon och lurar trådlöst, så för mig spelar USB-C ingen roll.

Kan säga att jag har AirPods Pro gen 1.

Ja jag förstår, vissa kanske tycker det räcker. Själv när jag åker till kontoret eller på resa vill jag bara kunna ta med mig en usb c sladd och veta att jag är lugn för datorn, mobil, lurar och allt vad man har. Inte behöva konka runt på olika laddare eller laddplattor.

Jag har Gen 1.5 av AirPods Pro. Hade tidigare Gen 1.

När det gäller brusreducering av sådant som är runt dig för den du pratar med så är de horribelt dåliga. Men vad jag förstår av WWDC så ska den funktionen förbättras (åtminstone hoppas jag att det är så). Ska du mest lyssna så spelar det ju ingen större roll.

På jobbet använder jag Jabras produkter. De fungerar fantastiskt bra i att inte plocka upp omgivande ljud.

Bevakar själv vad som händer, tror att caset kommer att uppdateras så att det blir Gen 2.5 på samma sätt som hände med MagSafe caset.

Jag hoppas på att Apple iaf släpper ett uppdaterat fodral med USB-C. Räcker för mig.

Supernöjd med mina PRO gen 2, framförallt för att de är så extremt smidigt integrerade med allt annat i Apple universe. Helt OK ljud oxå för musik ”på språng”, men när jag lyssnar ”på riktigt” så använder jag over-ear lurar.