Årlig avkastning på börsen dubblar pengarna på ungefär 7-8 år och fortsätter med 7% i snitt per år.
Summan är nära tio investerad. Skrivaren är troligen kasserad…
Årlig avkastning på börsen dubblar pengarna på ungefär 7-8 år och fortsätter med 7% i snitt per år.
Summan är nära tio investerad. Skrivaren är troligen kasserad…
Men nu har ni gett mig tips om att spara i Lysa vilket jag nu gör…någonting kan jag väl få bestämma själv…det är ju trots allt mitt liv ändå även om jag har folk i min omgivning som vill försöka ta kontroll över MITT liv och MINA val och åsikter.
jaha men jag köper skrivaren för mina egna sparpengar…inte börspengar.
Vi bara tipsar allihop. Du bestämmer över din ekonomi. Men du började att prata om dålig ekonomi och hur man kunde spara. Då ger vi tips…
Men jag bad inte om råd om laserskrivare…den biten fixar jag själv.
Och jag kan inte springa till bibblan varje gång jag ska skriva ut något.
Och jag har aldrig pratat om dålig ekonomi…det hade jag för 5 år sen men inte idag
Arvet på nästan en halv mille förändrade hela min ekonomiska situation.
Okej, jag släpper bollen här.
Bra…gör så
Förstår inte vad det är du vill med alla dina inlägg?
Ena inlägget säger du att du har stenkoll och minsann kör på sparkonto och månadssparar ett par tusen i fondrobotar.
Sedan frågar du om aktier är bra i dessa tider osv?
Du har ju precis konstaterat att du INTE vill vara med just nu och ändå ställer du frågor som du sedan blir upprörd på alla råd folk ger dig?
Du verkar ha mycket småideer och vill mycket men chilla lite och fokusera på en sak i taget.
Lycka till
Och jag förstår inte varför alla gnäller och klagar på mig för att jag följer medlemmarnas råd om Lysa.
Och jag förstår inte varför folk lägger sig i saker dom inte har att göra med som t ex att jag behöver en laserskrivare.
Kanske bäst att avsluta mitt konto här så jag slipper höra dina och andras påhopp och gnäll om hur jag är. Jag har försökt berätta om mina svåra tider men allt jag får höra är bara gnäll och tjat.
Nu lämnar jag detta forumet för all framtid och ni kan behålla det för er själva.
Tycker inte du ska lämna sidan.
Är inget personligt alls men tror du tar allas inlägg personligt fast det bara är allmäna åsikter.
Ingen här känner ens dig?
Min poäng är att på “nätet” får man alltid 100 olila åsikter så det måste man räkna med.
Skulle jag skriva hur jag tycker man ska göra så vet jag med 100% att folk kommer säga emot, inte hålla mef osv och det är jag medveten om:)
Ta inte allt personligt