Är det dags att börja köpa för sina kontanter?

Med så kort horisont, vad har förändrats från några månader sedan?
Jag har svårt att se ljusglimtar, trots den lilla återhämtningen, så länge Putin lever fortsätter kriget, vi har en möjlig global recession framför oss, historiskt högt värderade bolag på börserna och vi är inte långt från ath.
Jag hade själv med två års horisont diverserat bort från aktier, inte helt, men rejält.

2 gillningar

Snyggt tajmat, jag hade köpt tillbaka, om man har en pension som grund behövs ca 10 000 mer i månaden, så man klarar nedgångar, ganska lätt, klart att det kan hända att de 10000 var värda 12 000 för en månad sen, men motsatsen bedömer jag som större