Är det någon idé att ha kvar sitt ISK om nu sossarna gör verklighet av sina förslag att höja skatten på ISK och KF med ca 2-3%
Är det så farligt ingentligen? En till två procent fick man vara glad om man fick en fond för förr i tiden. Och då låg den på depå med 30% inkomstskatt 
Det har varit på G en längre tid. 2-3% tar en stor del av ett långsiktigt sparande på 10-20 år.
Kolla spara cash. Han får värsta psykbrytet.
Du har inte funderat över vilket datum det är idag? ![]()
![]()
Kolla gärna denna video så förstår du vad jag menar:
Hahaha….ursäkta! Fan vad lättlurad jag är. Har precis fått ihop min portfölj och så får man detta slaget i ansiktet. Hahaha. Ursäkta om jag skrämt upp några andra lika lättlurade som mig. Jäkla Sparacash!

Gillar att titta runt efter aprilskämt. På senare år har jag märkt att det börjar bli svårare att hitta dom då världen är så pass uppochner ändå… Att Apple ska börja med subscriptionservice för iPhones hade jag aldrig trott på om de hade släppt det uttalandet 1a April 
Ja vem kan man lita på?
jag trodde du drev från början och ville få oss att gå på detta men du gick alltså på det?
om du nu gick på det så hoppas jag innerligt att du lär dig något av detta haha Så lätt att få över som att spela in en youtube film med typ en ISK-lag från flashback och sinch byter namn till crinch? haha orkade dock inte se mer
Vafasen.
Jag såg på småsparguidens Linkedin att staten skull dela ut bidrag för fallande börskurser på ISK 
Den var riktigt bra. 
Ungefär lika rimligt som olika coronastöd och 1000 kr i bilbonus.
ja vad är rimligt eller orimligt idag det tvistar dom lärda om 

Klockrent och ligger lite i linje med vad @Jbl skrev ovan om att det ibland är svårt att skilja skämt från allvar.