Ni kan alla bli patreon och slippa reklam för 10kr/mån.
Alltså det finns en väl dold topp-hemlig kategori till.
Om man lägger för många passiv-aggressiva insinuerande inlägg mot andra medlemmar så får man per automatik -1000 likes på sin profil.
Det är signalen för @janbolmeson att nästkommande fullmåne gå upp mitt i natten som en galen zombie med håret på ända och programmera så det ryker ur öronen för att man för alltid ska förpassas till Nivå -1. Alltså RikaTillsammans egna digitala helvete ![]()
Men det är ingen som berättar om denna dolda agenda ![]()
(OBS Skämt om det mot förmodan gått förbi någon, wink wink, nudge, nudge)
Vi borde ha levels, som i spel! 


Ganska lätt att förlora nivå 3 ![]()
Jag menar 25% av de senaste 100 dagarnas inlägg blir snabbt mycket med växande forum. Och 5 flaggningar är kanske inte så mycket om de kommer från tomtar. Fick själv en konstig flaggning då mitt svar på frågan ansågs vara orelevant
.
50% av dagarna blir och länge om det sedan start? Och en gång tystnad, märkt för alltid?
Mycket att hålla koll på
.
Visste inte det är så komplicerat att driva forum också. ![]()
Jag tror de maxar till 500, baserat på citatet.
Haha, ok. Det hjälper ju om man läser allt 


