Ok, det är försiktigt men man skall göra det som känns rätt. Jag har ökat lite nu i och med att många aktier har fallit i värde och ligger runt 10%, mitt tänkta max är väl runt 30% vid kraftiga börsfall, hur tänker du?
Har du 0% ränta då på det beloppet?
OBS: Passerar man en beloppsgräns så gäller räntan för hela lånet, inte bara överskjutande.